Påskeæg til alle som deltager i Taekwondo Teknik træningen påskelørdag 3/4 fra kl. 10-12
Håber at se rigtig mange deltagere til udendørs teknik træning påskelørdag 3/4
Der er påskeæg til alle deltagere, hvorfor I meget gerne må tilmelde jer ved at kommentere herunder, eller sende en mail til tonyhbhansen@gmail.com
Glæder os til at se jer🥋☀💛
Håber at se rigtig mange deltagere til udendørs teknik træning påskelørdag 3/4
Der er påskeæg til alle deltagere, hvorfor I meget gerne må tilmelde jer ved at kommentere herunder, eller sende en mail til tonyhbhansen@gmail.com
Glæder os til at se jer🥋☀💛
Kære medlem ☀
Da det nu begynder at blive varmere og længere lyst, går vi fra tirsdag 30/3 tilbage til vores normale træningstider.
Glæder os til at se jer, til en masse fed udendørs Taekwondo 🥋☀
Ps. Vi træner også i påsken 🥋
Da det nu begynder at blive varmere og længere lyst, går vi fra tirsdag 30/3 tilbage til vores normale træningstider.
Glæder os til at se jer, til en masse fed udendørs Taekwondo 🥋☀
Ps. Vi træner også i påsken 🥋
Hej venner
Husk at der er udendørs træning idag fra kl. 17 - 18 :-)
Kl. 19.45 mødes alle voksne og forældre online til Ordinær Generalforsamling via MS Teams.
Indbydelse er udsendt til alle medlemmer.
Glæder mig til at se jer alle i aften.
Mvh. Tony ☀🥋
Husk at der er udendørs træning idag fra kl. 17 - 18 :-)
Kl. 19.45 mødes alle voksne og forældre online til Ordinær Generalforsamling via MS Teams.
Indbydelse er udsendt til alle medlemmer.
Glæder mig til at se jer alle i aften.
Mvh. Tony ☀🥋
Idag mødte 8 elever op til dagens udendørs Teknik træning ☀
Tusind tak for jeres energi og målrettethed, vejret var ikke skønt, men der var masser af grin og ingen der frøs. Alle fik en masse med sig hjem!
I er seje og giver den altid gas også når det gør ondt.
Vi ses i næste uge til mere træning - God weekend 🥋☀👊
Mvh. Tony
Tusind tak for jeres energi og målrettethed, vejret var ikke skønt, men der var masser af grin og ingen der frøs. Alle fik en masse med sig hjem!
I er seje og giver den altid gas også når det gør ondt.
Vi ses i næste uge til mere træning - God weekend 🥋☀👊
Mvh. Tony
Idag fik Bramming Taekwondo Klub en ny blå bælte, nemlig Nick som blev gradueret udenfor. Nick gennemførte gradueringen i super flot stil og har udviklet sig enormt siden seneste graduering.
Endnu engang stort tillykke med gradueringen fra Christina og Tony 🥋☀
Endnu engang stort tillykke med gradueringen fra Christina og Tony 🥋☀