Idag mødte 8 elever op til dagens udendørs Teknik træning ☀
Tusind tak for jeres energi og målrettethed, vejret var ikke skønt, men der var masser af grin og ingen der frøs. Alle fik en masse med sig hjem!
I er seje og giver den altid gas også når det gør ondt.
Vi ses i næste uge til mere træning - God weekend 🥋☀👊
Mvh. Tony
Tusind tak for jeres energi og målrettethed, vejret var ikke skønt, men der var masser af grin og ingen der frøs. Alle fik en masse med sig hjem!
I er seje og giver den altid gas også når det gør ondt.
Vi ses i næste uge til mere træning - God weekend 🥋☀👊
Mvh. Tony