Hej venner
Husk at der er udendørs træning idag fra kl. 17 - 18 :-)

Kl. 19.45 mødes alle voksne og forældre online til Ordinær Generalforsamling via MS Teams.
Indbydelse er udsendt til alle medlemmer.
Glæder mig til at se jer alle i aften.
Mvh. Tony ☀🥋