Påskeæg til alle som deltager i Taekwondo Teknik træningen påskelørdag 3/4 fra kl. 10-12

Håber at se rigtig mange deltagere til udendørs teknik træning påskelørdag 3/4
Der er påskeæg til alle deltagere, hvorfor I meget gerne må tilmelde jer ved at kommentere herunder, eller sende en mail til tonyhbhansen@gmail.com

Glæder os til at se jer🥋☀💛