Kære medlem

Vi troede at vi skulle starte indendørs træning pr. 6/5, men desværre har vi netop fået afbooket salen da skolen skal bruge gymnastiksålen i forbindelse med eksamen fra 6 - 11 Maj. Herefter er der lukket Kristi Himmelfartsdag på skolen.
Første indendørs træning bliver derfor Tirsdag 18. Maj.

Indtil da fortsætter vi naturligvis udendørs træningen hver tirsdag, torsdag og lørdag som hidtil

Mvh. Tony 🥋🔥☀