Genåbning på vej, men vi træner stadig ude til 6/5-2021
Genåbningen for indendørsidrætten bliver pr. 21. april, for børn og unge under 18 år for ALLE idrætter.
Forsamlingsloftet bliver på 25 personer og uden krav om corona-pas.
Derudover gives der tilladelse til indendørs idræt for personer over 70 år med et forsamlingsloft på 10 personer og krav om corona-pas.
Personer over 18 år og under 70 år, må vente knap tre uger endnu, nemlig til den 6. maj 2021.
Da vi i vores klub har flest medlemmer over 18 år og vi træner på et samlet hold, har vi derfor valgt at fortsætte med at træne udenfor indtil vi alle kan træne sammen inde pr. 6/5-2021
Retningslinierne for indendørs træningerne ventes snart.
Mvh. Tony
Genåbningen for indendørsidrætten bliver pr. 21. april, for børn og unge under 18 år for ALLE idrætter.
Forsamlingsloftet bliver på 25 personer og uden krav om corona-pas.
Derudover gives der tilladelse til indendørs idræt for personer over 70 år med et forsamlingsloft på 10 personer og krav om corona-pas.
Personer over 18 år og under 70 år, må vente knap tre uger endnu, nemlig til den 6. maj 2021.
Da vi i vores klub har flest medlemmer over 18 år og vi træner på et samlet hold, har vi derfor valgt at fortsætte med at træne udenfor indtil vi alle kan træne sammen inde pr. 6/5-2021
Retningslinierne for indendørs træningerne ventes snart.
Mvh. Tony