Super stolt af at være formand i en Taekwondo klub som i den grad er aktiv og altid finder veje til at træne. Idag var vores første udendørs grundteknik træning hvor vi måtte være op til 25 deltagere, sikken en opbakning og ingen frøs. Tusind tak for jeres gode energi og altid strålende humør. Dejligt solskin idag, men selv hvis det skulle ske at det regner eller sner har vi mulighed for at træne under tag. Glæder mig til at se jer alle igen på torsdag fra kl. 17-18.
Mvh. Tony 🥋☀👊