Vi starter udendørstræning fra på tirsdag!

De nye lempede Covid-19 restriktioner gør at vi nu igen kan træne op til 25 personer sammen udendørs.
Fra tirsdag 2. Marts starter vi derfor udendørstræning hver tirsdag, torsdag og lørdag

Tidspunkterne bliver således:
Bemærk at træningen i første omgang er af en times varighed

Tirsdag: 17:00 - 18:00
Torsdag: 17:00 - 18:00
Lørdag: 11:00 - 12:00 Tekniktræning

Medbring vand og tøj efter forholdene og tis af hjemmefra, der er IKKE mulighed for at komme indenfor!

Vi glæder os til at se jer igen ☀🥋💪