Idag havde Taeyang Bramming Taekwondo Klub sin første vinter udendørstræning. Vi var heldige med højt solskin og vi hyggede os max med en times god træning og hygge i vores udendørs dojang. Alle var enige om at vi har savnet vores udendørs træning, hvor vi har super gode forhold til blandt andet skønne strækøvelser. Til træningen var Tobias, Lukas, Nick, Christina og Tony. I resten af den periode hvor vi er under nedlukning, træner vi udenfor lørdag formiddag fra kl. 11 - 12.
Tilmelding sker ved henvendelse til Tony enten via klubsystemet, på messenger, mail eller telefon. Der vil herefter blive sat hold af max 5 personer, hvoraf den ene er instruktør. God weekend til alle og tak for en skøn træning til jer som var med idag ☀🥋🤗 Mvh. Tony
Tilmelding sker ved henvendelse til Tony enten via klubsystemet, på messenger, mail eller telefon. Der vil herefter blive sat hold af max 5 personer, hvoraf den ene er instruktør. God weekend til alle og tak for en skøn træning til jer som var med idag ☀🥋🤗 Mvh. Tony