Hej Venner
Vi har lige fået et afbud til udendørs træningen imorgen fra 11 - 12, den første der skriver tilbage på opslaget er med. Nogen fra klubben der er friske?
Vi har lige fået et afbud til udendørs træningen imorgen fra 11 - 12, den første der skriver tilbage på opslaget er med. Nogen fra klubben der er friske?