Udendørs træning for de friske :-)
Vi påtænker udover onlinetræning og YouTube træning at tilbyde enkelte udendørs træninger
Inden vi dog lover for meget, vil vi meget gerne høre om der er interesse for dette?
Der må på hvert enkelt hold kun være 4 elever + 1 instruktør, hvilket giver nogen begrænsninger.
Vi kan dog måske tilpasse holdene alt efter hvor mange der er interesseret.
Træningerne vil foregå lørdag formiddag på skolen eller i nærheden heraf.
Grunden til at vi vælger lørdag formiddag er, at vi således sikrer os at det er forholdsvis lyst og ikke helt så koldt som om aftenen.
Første udendørs træning vil foregå på lørdag i tidsrummet fra kl. 10:00 - 12:00
Træning vil vare ca. 45 - 60 minutter og jeg har brug for at vide dette fra jer:
Hvem er interesseret?
I hvilket tidsrum er du interesseret? 10:00 - 11:00 eller 11:00 - 12:00
Alt efter hvor mange der tilmelder sig og hvem, vil jeg planlægge holdene derefter.
Det vil sige, at du skal kunne deltage i hele tidsrummet, men kun til en times træning
Der er ikke krav om at du deltager i Dobok, men kom istedet i varmt tøj som matcher forholdene :-)
Du tilmelder dig på en af følgende måder:
Skriv tilbage på dette opslag
Send en e-mail til tonyhbhansen@gmail.com
Send en messenger besked via Facebook til Tonys Facebook profil
Glæder mig til at høre tilbage fra jer 🥋☀
Mvh. Tony
Vi påtænker udover onlinetræning og YouTube træning at tilbyde enkelte udendørs træninger
Inden vi dog lover for meget, vil vi meget gerne høre om der er interesse for dette?
Der må på hvert enkelt hold kun være 4 elever + 1 instruktør, hvilket giver nogen begrænsninger.
Vi kan dog måske tilpasse holdene alt efter hvor mange der er interesseret.
Træningerne vil foregå lørdag formiddag på skolen eller i nærheden heraf.
Grunden til at vi vælger lørdag formiddag er, at vi således sikrer os at det er forholdsvis lyst og ikke helt så koldt som om aftenen.
Første udendørs træning vil foregå på lørdag i tidsrummet fra kl. 10:00 - 12:00
Træning vil vare ca. 45 - 60 minutter og jeg har brug for at vide dette fra jer:
Hvem er interesseret?
I hvilket tidsrum er du interesseret? 10:00 - 11:00 eller 11:00 - 12:00
Alt efter hvor mange der tilmelder sig og hvem, vil jeg planlægge holdene derefter.
Det vil sige, at du skal kunne deltage i hele tidsrummet, men kun til en times træning
Der er ikke krav om at du deltager i Dobok, men kom istedet i varmt tøj som matcher forholdene :-)
Du tilmelder dig på en af følgende måder:
Skriv tilbage på dette opslag
Send en e-mail til tonyhbhansen@gmail.com
Send en messenger besked via Facebook til Tonys Facebook profil
Glæder mig til at høre tilbage fra jer 🥋☀
Mvh. Tony