Kære medlemmer

Vi er rigtig kede af at måtte fortælle, at regeringen netop har offentligtgjort at de gældende restriktioner forlænges til og med 7. Februar, hvorfor vi desværre ikke som ventet kan komme til at træne igen i næste uge. Som det ser ud nu forventer vi at opstarte træning igen tirsdag 9. Februar.

Vi ved at dette ikke er gode nyheder og håber at I alle tager udfordringen i forhold til jeres træning med oprejst pande. Træn meget gerne en masse derhjemme og hent gerne inspiration de steder der laver opslag med online træning, eller kontakt os instruktører så vi kan hjælpe jer godt på vej.

God hjemmetræning til alle

Mvh. Bestyrelsen og instruktører 🥋☀🤗