Kære medlemmer
Set i lyset af at også Esbjerg Kommune nu ser ud til at blive omfattet af yderligere skærpede restriktioner, har bestyrelsen besluttet allerede at lukke ned med det samme!
Det vil sige at der ikke er træning idag - Beklager det meget korte varsel!
En egentligt juleafslutning blev det desværre ikke til i år, men når Covid-19 situationen er bedret kan vi hygge lidt igen ☀
Alle medlemmer ønskes derfor en rigtig god juleferie og vi mødes igen 5. Januar såfrem restriktionerne ikke forlænges.
Nyd juleferien og sørg for at holde jer lidt igang 🎄🎁
Kærlige hilsner på vegne af Bestyrelse og Instruktører
Formand: Tony H. B. Hansen
Set i lyset af at også Esbjerg Kommune nu ser ud til at blive omfattet af yderligere skærpede restriktioner, har bestyrelsen besluttet allerede at lukke ned med det samme!
Det vil sige at der ikke er træning idag - Beklager det meget korte varsel!
En egentligt juleafslutning blev det desværre ikke til i år, men når Covid-19 situationen er bedret kan vi hygge lidt igen ☀
Alle medlemmer ønskes derfor en rigtig god juleferie og vi mødes igen 5. Januar såfrem restriktionerne ikke forlænges.
Nyd juleferien og sørg for at holde jer lidt igang 🎄🎁
Kærlige hilsner på vegne af Bestyrelse og Instruktører
Formand: Tony H. B. Hansen