Idag var 3 elever til graduering i Taeyang Bramming Taekwondo Klub. De gjorde det alle tre fantastisk flot og bestod til deres nye bælter: Simon Dalgaard Christensen blev gradueret til hvidt bælte med gul snip, Maria og Simon Olesen blev begge gradueret til gult bælte. Stort tillykke til jer alle tre med gradueringen, vi er stolte af jer 🥋☀️🙏