Taeyang Bramming Taekwondo Klub
Kære medlemmer
Vi er rigtig kede af at måtte fortælle, at regeringen netop har offentligtgjort at de gældende restriktioner forlænges til og med 7. Februar, hvorfor vi desværre ikke som ventet kan komme til at træne igen i næste uge. Som det ser ud nu forventer vi at opstarte træning igen tirsdag 9. Februar.
Vi ved at dette ikke er gode nyheder og håber at I alle tager udfordringen i forhold til jeres træning med oprejst pande. Træn meget gerne en masse derhjemme og hent gerne inspiration de steder der laver opslag med online træning, eller kontakt os instruktører så vi kan hjælpe jer godt på vej.
God hjemmetræning til alle
Mvh. Bestyrelsen og instruktører 🥋☀🤗
Vi er rigtig kede af at måtte fortælle, at regeringen netop har offentligtgjort at de gældende restriktioner forlænges til og med 7. Februar, hvorfor vi desværre ikke som ventet kan komme til at træne igen i næste uge. Som det ser ud nu forventer vi at opstarte træning igen tirsdag 9. Februar.
Vi ved at dette ikke er gode nyheder og håber at I alle tager udfordringen i forhold til jeres træning med oprejst pande. Træn meget gerne en masse derhjemme og hent gerne inspiration de steder der laver opslag med online træning, eller kontakt os instruktører så vi kan hjælpe jer godt på vej.
God hjemmetræning til alle
Mvh. Bestyrelsen og instruktører 🥋☀🤗
Glæd jer til vi igen åbner, vi har plads til alle og "højt til loftet" i Bramming Taekwondo Klub 🥋🌞😀
www.brammingtaekwondo.dk
www.brammingtaekwondo.dk
Nytårshilsen 2020 Kære Sim Uu Medlemmer Så rinder et meget specielt 2020 snart ud. Det har været et år med mange specielle udfordringer og forhindringer, der selvfølgelig har haft de fordele, at vi har kunnet hellige os familien og vores nærmeste, da vi generelt har været forhindret i at mø...
Godt nytår til jer alle 😀
Husk at træne hjemme, så vi er super skarpe når vi mødes igen ...... forhåbentligt 19. Januar. Denne dag håber vi også at kunne byde velkommen til en masse nye medlemmer 👊🌞
Husk at træne hjemme, så vi er super skarpe når vi mødes igen ...... forhåbentligt 19. Januar. Denne dag håber vi også at kunne byde velkommen til en masse nye medlemmer 👊🌞