Vejrudsigten for lørdag siger 7-10 graders varme og en del sol, så du skal vel være med til vores udendørs træning? Træningen foregår i skolegården i selvstændige grupper af 1 instruktør + 4 deltagere.
Billedet er fra sidste sommer hvor vi også trænede udenfor.
Vi glæder os til at se jer fra kl. 11:00 - 12:00 ☀🤩👊

Husk at vi igen har onlinetræning på onsdag kl. 18 - 19.
Invitation er sendt ud til alle medlemmer
Ses vi? Det tror jeg da nok lige at vi gør 💪🥋☀ Mvh. Tony

God stemning og energi i solskinsklubben til lørdagens udendørs træning i 8,5 graders frost ☀ Tak til Christina, Nick og Lukas for jeres indsats og gode humør. Vi ses næste lørdag 💪🦵

Kære medlemmer

Så er vi klar til vores anden online træning

Træningen kommer lige som sidst til at køre via Teams og dem som vil være med, skal sende en besked til Tony om dette med opgivelse af e-mailadresse, du vil herefter modtage e-mail invitation

Du kan kontakte Tony på en af følgende måder:
Messenger besked via Facebook shorturl.at/bjAFR
E-mail til: tonyhbhansen@gmail.com

Alle er velkomne til at være med og vi håber på stor opbakning som sidst 🥋☀😃

Idag havde Taeyang Bramming Taekwondo Klub sin første vinter udendørstræning. Vi var heldige med højt solskin og vi hyggede os max med en times god træning og hygge i vores udendørs dojang. Alle var enige om at vi har savnet vores udendørs træning, hvor vi har super gode forhold til blandt andet skønne strækøvelser. Til træningen var Tobias, Lukas, Nick, Christina og Tony. I resten af den periode hvor vi er under nedlukning, træner vi udenfor lørdag formiddag fra kl. 11 - 12.
Tilmelding sker ved henvendelse til Tony enten via klubsystemet, på messenger, mail eller telefon. Der vil herefter blive sat hold af max 5 personer, hvoraf den ene er instruktør. God weekend til alle og tak for en skøn træning til jer som var med idag ☀🥋🤗 Mvh. Tony